بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مربیان تیم ملی از طرف کی روش با جباری تماس گرفته اند.
http://www.esteghlaltehranfc.com/esteghlal_content/media/image/2012/12/4129_orig.jpg
 
مجتبی جباری در تمرینات تیم استقلال حضور دارد و آغازی ایده آل و پرفروغ را با این تیم داشت، اما این در حالی است که وی از سوی امیر قلعه نوعی با تحسین و تشویق روبرو شده است زیرا امیر قلعه نوعی اعلام کرده است،این بازیکن با ایده آل ترین شرایط می تواند هم به استقلال و هم به تیم ملی یاری برساند، این بازیکن از سوی کی روش نیز بارها به اردوی تیم ملی دعوت شده است و در این خصوص مربیان تیم ملی جویای وضعیت وی هستند به همین دلیل کی روش از برخی مسئولین تیم ملی درخواست کرده است که جویای وضعیت آمادگی این بازیکن شوند زیرا سرمربی تیم ملی به حضور این بازیکن نیازمند است و مدعی شده که در صورت بهبود و شرایط این بازیکن سریع به اردوی تیم ملی دعوت می شود.
گفتنی است: مربیان تیم ملی با جباری تماس گرفتند و اعلام کردند که وی در صورتی که در یک یا دو بازی استقلال عملکرد ایده آلی داشته باشد، از سوی مربیان تیم ملی به اردو دعوت می شود تا در خط میانی ایران این تیم را بصورت ثابت همراهی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 9 / 1391برچسب:تیم ملی فوتبال ایران,مجتبی جباری,کادرفنی تیم ملی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com